Toimitusehdot

KP-TULONI verkkokauppa

Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

KP-Tuloni (2655320-1)

Väinönkatu 38

40100 JYVÄSKYLÄ

myynti@tuloni.fi


Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 


Toimitus ja toimituskulut

Käyttämme toimituksissa Matkahuoltoa. Kiinteä lähetyskulu on 7,00 euroa.

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. 


Toimitusaika

Tuotteet lähtevät varastoltamme 1-3 arkipäivän sisällä vahvistetusta tilauksesta. Matkahuollon palvelulupauksen mukaan lähetykset toimitetaan 1-3 arkipäivän sisällä. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. 


Peruuttaminen ja palauttaminen

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa.

Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. Asiakas maksaa tuotteiden palautuksesta aiheutuvan toimituskulun itse. Käytä toimituksen mukana tullutta palautuskoodia, palautuksen kustannus 7,00 euroa vähennetään suoraan hyvityksestäsi. Mikäli haluat käyttää jotain muuta tapaa palautuksen lähettämiseen, ole ensin yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse.

Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Veloitamme noutamatta jätetyt tilauksen käsittelystä 15,00 euron käsittelykulut eikä tilauksella mahdollisesti jo maksettuja toimituskuluja palauteta.

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne ovat asiakkaalle myyty.

Maksu palautetaan samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle.  



Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme myynti@tuloni.fi  mahdollisissa ongelmatilanteissa.